4 Eylül 2016 Pazar

Çiçeklerle dolu minimalist bir oturma odası- A flowered and minimalist living room

Günaydın!


Oh nihayet hafta sonu geldi. Bu hafta yoğun geçti, sürekli kafamda yapılacak işlerle dolandım. Neyse ki büyük çoğunluğu bitti. Hafta sonu için heyecanlıyım. Bu sene yeni iş değiştirdiğimden pek izin kullanamıyorum, ondan hafta sonlarım çok kıymetli. Uzun uzun, keyifli, sakin geçirmeyi istiyorum hafta sonlarını. Sizde durumlar nasıl? Bu hafta sonu planlarınızı yaptınız mı, yoksa spontan mı yaşayacaksınız ?

Bugün size oturma odamızdan karelerle nasıl dekore ettiğimi anlatacağım. Önceki oturma odamız dikdörtgen şeklindeydi ve koltuklarımız da geniş olduğundan iki koltuk arası çok dar kalıyordu. Ama uzunluğu da fazla olduğundan içine sezonsal giysileri koyduğum Koçtaş'tan aldığım bir dolabı da o odaya yerleştirmiştim. Dikdörtgen odalar eğer darsa çok kullanışlı olmuyor. Bu evimizde oturma odası kare şeklinde. Diğer odalara göre yine küçük ama bu sefer çok kullanışlı oldu bizim için. 




Koltuklarımızı 2 yıl önce DONAT'tan almıştık. Koltuk modelini beğenip döşeme ve yastık renklerini kendi zevkimize göre yaptırdık. Gül kurusu rengini ben çok sevdim döşemelik olarak. Zaten bir çiçek sevdalısı olduğum için yastık desenlerini de çiçekli seçtik. 

Kitaplık olarak kullandığımız üniteleri IKEA'dan almıştık. Önceki evde biri salonda biri oturma odasında duruyordu. Burada ikisini bir araya getirdik ve sanki bu ev için alınmış kadar nişin içine iyi sığdı! Tüm ders kitapları, romanlar, eğitim dökümanları vs. kitaplıkta yerlerini aldılar. Böylesi daha derli toplu oldu. IKEA'nın tüm mobilyalarına göre ayarladığı kutu sistemlerini seviyorum. Kitaplığın içindeki beyaz plastik ve pembe çiçekli bez kutuları da IKEA'dan aldık. Odanın renklerine ve kitaplığa uyum sağladılar. 











Bu çiçek bana annemin ve babamın İpek Kağıt'ta ilk işe başladığımda bana yeni iş hediyesi olarak gönderdikleri çiçekti. Buraya taşınırken onu da eve aldım. Buraya da çok uydu. Perdeleri de English Home'dan çiçekli nostaljik tarzda desenli perdelerden almıştım. Bu odada iki cam olduğundan biri eksik kaldı burada. Beyaz renkli aynı desen bulursam hemen alacağım. English Home'da şu an indirim var, 100 TL alışverişe 20 TL indirim yapıyorlar ve ayrıca internet sitesinde her şey %50 indirimli. Almayı düşünürseniz bu linkten ulaşabilirsiniz.

Şimdilik bu kadar, sevgi ve huzur dolu bir hafta sonu diliyorum!




Good Morning,

Finaly it's weekend! This week was really busy, I had always a lot of things to do in my head. Fortunately, I have completed a lot of them. I am excited for the weekend. I can't use my holiday this year because of the fact that I changed my company. So my weekends are so precious. I would like to pass them slowly, longer and in peace. How about you? Do you have any plans or will you pass it spontaneously? 

Today I would like to share with you how I decorated our living room. Our ex-living room was oblong and because having large armchairs, there was a small space between two armchairs. But the room was long so that I had placed our wardrobe that I bought from "Koçtaş" to this room.The rectangular rooms aren't very useful if they have a small shape. Now we have a square living room. It's smaller than the other rooms but very user-friendly.




We bought our armchairs from "Donat" two years ago. We chose the armchair's model and then selected the colors and patterns of it's coverings and cushions. I loved very much the color of "dry rose" for coverings. Being a flower addict, the cushions should be flowered.

The units that we use as a library are bought from IKEA. In fact, they are two independent units and they were in the different rooms in our ex-house. But we set them as a couple here.They fitted well in the niche of the living room. I put all of our books in this library and they are more organized now! I love a lot IKEA's box systems. All of the boxes in the library are from IKEA. They are in a harmony with the colors of the room.



And our curtains are from English Home. I love very much their nostalgic pattern and this view from the window.
Have a nice weekend!
Best regards!

Ayse


Veda ederken size sevdiğim bir şarkıyı paylaşmayı istiyorum.
As saying "Good Bye", I would like to share one of my favorite songs with you.



2 yorum:

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...