7 Şubat 2016 Pazar

Evde bir pazar günü

Bir hafta daha ne çabuk geçti? Pazarları günü uzata uzata yaşamayı seviyorum. Sakin, huzurlu, sanki Ege'de bir sahil kasabasında akan gün  gibi. Bu sabah Erkan'la kahvaltı yaptık sonra da onu arkadaşlarıyla buluşmak üzere İstanbul'a yolcu ettim.  

Evde Radyo Voyage'ı açtım ve eşimin yeni yıl hediyesi Hint tütsülerinden birini yaktım.  Yavaş yavaş evi temizledim, düzenledim. Değişiklikler yaptım salonda. Yılbaşı dekorlarını henüz kaldırmamıştım.  Onları toplayıp bir kısmını ortak bir kısmını ayrı biriktirdiğimiz, bazıları da hediye olan şehir biblolarını çıkarttım yerlerine. Güzel oldu. Bu evi özleyeceğim,  doyasıya yaşayamadım yoğunluktan. 














Çiçekleri ve nostaljik eşyaları çok seviyorum. Ev dekore etmenin insanı en mutlu eden tarafı da sevdiklerini evine yansıtması ve bunun verdiği huzur. 😊

Sevgiler herkese iyi haftalar şimdiden. Ben de "Kafamda Bir Tuhaflık" okumaya devam edeyim. Yazmak istediğim daha çok şey var ama başka sefere kalsın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...