30 Ocak 2016 Cumartesi

İyi fikirler

Merhabalar, nasılsınız ? Ocak da çok hızlı  geçti. Gerçi  artık  geçmesini de istiyorum.  Son 4 gündür hastayım. Kış bitsin, bahar gelsin artık. Gerçi kışın evde olması çok güzel kesinlikle, ama dışarı  çıkmak  gerektiğinde işler değişebiliyor. 

Çok yakında Bursalı olacağız. Yeni bir şehir, yeni bir iş,  yeni bir ev hepsi beni çok heyecanlandırıyor. Henüz ev bulamadık  ama evle ilgili şimdiden kafamda fikirler var. 

Bir kere geniş  bir mutfağı olmalı.  Burada mutfağımız çok küçüktü. Açık rafları olmalı.  Aradığını anında bulmalısın.  Tabi çok fazla dağınık görüntü yaratmamak adına kapalı dolapları  da yeterli miktarda olmalı.  

En önemlisi de iyi ışık almalı. Hatta tam lavabonun arkasında penceresi olsa ve pencere pervazında minik çiçek saksıları olsa.

Beyaz olsa, ışıkla daha da aydınlanıp evin en güzel odası olsa. Yemek kitaplarımı  koyacak bir kaç raf olsa.

Boş vakitlerimin çoğunu keyifle orada geçirip limonlu, tarçınlı kekler yapsam.

Çok şey mi istiyorum  ? 😊

Güzel bir hafta sonu diliyorum. Yarın 27. yaş günüm. Bir yaş daha büyürken sağlık mutluluk huzur ve dün tekrar izlediğimiz "Dead Poet Society'den" de esinlenerek anı daha fazla yaşamayı -carpe diem- ve içimdeki sanata yönelik özellikleri daha fazla dışa  çıkaracak işler yapmayı diliyorum. Ve sevdiklerimle daha fazla vakit geçirmeyi.  Zaman akıp gidiyor.

Sevgiler!
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...