5 Eylül 2015 Cumartesi

Eylül'e merhaba!

Eylül geldi bile. Yazın etkisi de yavaş yavaş geçmeye başlayacak. Akşamları artık daha serin, günler kısalıyor. Ben yazı çok seviyorum, ama yaza özlemin de ayrı bir tadı var.

Bu ay okullar açılıyor. Tüm okula başlayacak arkadaşlara şimdiden başarılar diliyorum. 3 yıl aradan sonra bu sene ben de yeniden öğrenci olacağım. Çok heyecanlıyım. Galatasaray'a geri dönüyorum. Okula kayıt işlemleri için gittiğimde okulumu ve Ortaköy'ü ne kadar çok özlediğimi fark ettim. Öğrenciliğin tadı kesinlikle başka. 

Bugün size bir salon turu yaptıracağım. Bir dekorasyon tutkununun evinden kareler...



Burası salondaki kitaplığın üstü. Mumlukları Özdilek'ten almıştım. Kalpli kutular eşimin bana ilk sevgililer günü hediyesi. Narlar yanılmıyorsam Evmanya'dan. 

Şirin sevgili heykelciği eşimle ben oluyorum. Saçlarım yüzüme gelmiş, çekmemişim. :) Kurutulmuş çiçekler bize sevdiğimiz bir arkadaşımızın hediyesi. Ve arkadaki ne alaka diyebileceğiniz kırmızı kutu benim diplomamı saklıyor. Bergama'dan yüksek lisans başvuruları için transfer ettim. Baktım ki o da kırmızı köşemle uyum sağladı, onu da bu kombinasyona ekledim.


Koltuk takımlarını İnegöl'den aldık. Mavi rengi benim en çok sevdiğim renktir. Kova burcu olmamın da bunda katkısı var. Yemek masasını da aynı yerden aldık. Lake krem yemek takımı çiçekli yastıklarımızla da uyumlu oldu. Koyu renk mobilyaları çok sevmiyorum. Evin olabildiğince ışık almasına ve içindeki mobilya ve diğer aksesuarlarında bu etkiye destek olmasına çalışıyorum.


Annemin el emeği danteller ve yine yastıklarımızın desenine çok uygun şekerlik takımı. O da çeyizimin nostaljik parçalarından.


Perdeleri kendi isteğimize göre Yalova'daki Bursalı bir perdeciye yaptırttık. Gelin buketimi de İkea'dan aldığım cam vazoya koydum. Berjerleri pencere önüne koyarak bir kahve masasını da araya aldık. 


Bu çiçeklerde kayınvalidemin ev hediyesi. Benim dekoratif obje koleksiyonlarım çok olduğu için iki tane cam vitrin aldık. Koleksiyonları seviyorum.


Girişteki vitrinin üzerinden misafirlerimize "Welcome" diyoruz. Bu biblo Karamürsel sahilde kurulan sergilerden.


Vitrinlerin birinde sofra takımları duruyor. Onların da bir kısmı ev hediyesi, bir kısmı çeyizimden. Ortadaki bakır tepsiyi bir Gaziantep ziyaretinde bakırcılar çarşısından almıştık. Kartal eşime benim Kapadokya hediyem. Fotoğraf da aslında puzzle. O da marathon yürüşünde Boğaziçi köprüsünden bir kare. 


Salondan Marmara Denizi manzarası

Beyaz orkide yine kayınvalidemin bana doğum günü hediyesi. Dekorasyonu çok seven gelinine ne alacağını bilmiş. :) Kırmızı fener İkea'dan, mavi kavanozu eşim için Bademli ve Antalya'dan topladığım midye kabukları ile hediye olarak hazırlamıştım. Diğer mumluk da hediye. Masa örtüsü anneannemden hatıra. Rengine, işlenişine hayranım. Ben el işi her şeyi çok seviyorum sanırım.



Devam edecek.

Herkese güzel bir Cumartesi akşamı diliyorum, sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...